Hogyan csökkenthető a PMS szindróma?

PMS szindróma

Sok hölgy panaszkodik, hogy a menzesz előtti 2 hétben megmagyarázhatatlanul ideges, nyugtalan, fáradékony, gyakran túl sokat eszik, álmatlanságban vagy túlalvásban szenved. Ez valószínűleg nem más, mint a PMS szindróma, ami fizikai tünetekkel is jár, mint például a fejfájás, a mellfeszülés, izom- és ízületi fájdalmak, a puffadás vagy a súlygyarapodás. Ezt az állapotot nagyon utálják a nők. Felvetődik a kérdés, hogy a PMS szindróma milyen módon csökkenthető, magyarul, mit lehet tenni ellene?

Nos, először is, a sportolás sokat segíthet, így ajánlott futni, edzeni, mert a feszültség enyhül, ha valaki intenzíven tornázik. A meditálás is igen hatékony, mert megnyugtat, ezáltal ellazulnak az izmok. Étkezéssel szintén rengeteget lehet tenni a PMS szindróma ellen, ilyenkor a szénhidrátok, zsírok, a koffein, valamint a só mérséklése pozitív hatással lesz a szervezetre. PMS szindróma esetén, akár természetes módon, akár táplálék kiegészítő formájában a B6-, D-vitamin, a BCAA aminosavak bevitelével nagyon sokat lehet javítani a helyzeten.

Print Friendly, PDF & Email