A kollégák között bevett szokás a napi szünetek együtt töltése. Általában ezen rövid relaxálások kávézással és laza, tréfás hangulatú beszélgetéssel telnek el.
A reklámbögre két legyet üt egy csapásra, hiszen általa megoldott az idei ajándékozás, másrészt viszont Ön, mint főnök, valódi örömet fog okozni a kollégáinak, ha úgy dönt, választ egyet a társaság minden tagjának, az elképesztően sokszínű tárházunkból. De mit is nevezünk reklámajándéknak?
A kifejezés először a nyugati országokban öltött testet és arra szolgált, hogy az említett tárgyak segítségével a cégvezetők jó kapcsolatot ápolhassanak az alkalmazottaikkal és a partnereikkel.
Manapság már a hazánkban is elterjedt marketingfogás a reklámajándék készíttetése, amelyek közül a reklámbögre vitathatatlanul az első helyen áll a képzeletbeli népszerűségi listán. Ötlete sincs, mivel lephetné meg a munkásait? Az értékesítési mutatók feltornászása az őrületbe kergeti? A dekoratív és persze praktikus reklámbögre gyógyírt jelenthet a gondjaira.