A vállalkozás irányítási rendszerek világában többféle kifejezéssel találkozhatunk. Az egyik ilyen például a CRM, amit sokan emlegetnek, de talán nem tudják, hogy pontosan mit is takar. Önmagában külön is működhet, de akár egy ERP rendszerhez is hozzá lehet csatolni. A CRM rendszer tulajdonképpen nem más, mint egy olyan szoftver, ami az ügyfelekkel való kapcsolattartásra fokuszál. Célja, hogy erősítse a kommunikációt a felek között, legyen az beszerző, vásárló vagy ügyfél.
A CRM rendszer végigköveti a vállalkozás tevékenységét és minden adatot egy helyen csoportosít. Az üzleti kommunikáció minősége nagyban meghatározza a vállalkozás sikerességét, így oda kell rá figyelni. Marketingcélokra szokták felhasználni ezt a típusú szoftvert. Fontos szerepet tölt be, így érdemes elgondolkodni a CRM rendszer használatán. A megrendelések és az eladások mennyiségét, minőségét képes felügyelet alatt tartani. A Flexium segítségével, akár egyedi igények szerint is kialakítható egy CRM típusú rendszer.